Kızlar tüp bebekle hamile kaldım şuanda 15+2 haftaligim ama korkuyorum. Çünkü kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 12. Hafta da doktorum artık bırakalım dedi. Ve o zamandan beri kontrolüm olmadı 23 aralıkta kontrolüm var ama onu bıraktığım zamandan beri içinde kotku var bisey olur mu acaba diye zaten de hiç iyi rüyalar görmüyorum. Sürekli doğum yapıyorum sürekli başka kotu rüyalar görüyorum kafama taktığım için mi bilmiyorum ama tedirgin oldum iyice. Kontrolden önce gideyim dedi. Doktor izinliymis gidemedim. Eskiden karnıma dokununca ne biliyim daha çok hissederim ama şuanda daha büyük olmasına rağmen karnım sanki bomboş hiç bisey hissetmiyorum tmm burda hiç birimiz doktor değiliz ama hepimizin birbirimizin motivasyonunda ihtiyacımız var sizce bisey olmuş mudur