Sevdakyr Benim bebeğimde o haftada çok az hareket ediyordu hatta bi günün yarısında hiç hareket etmemişti ben düşünmemeye çalışmıştım. Sonra akşam üstü hareket etmişti. Uyku düzenleri oluşuyor ondan olabilir.
dcle1 Ve doğumumu yaptım hemde sezaryanla iyiki gitmişim hastahaneye çok şükür durumumuz iyi sadece erken doğum yaptığım için bebeğimi küveze koydular
Ynmb dcle1 gözünüz aydın olsun Allah şifa versin tez vakitte yavruna iyiki dr.a gitmişin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
eserivgen dcle1 canım bebek nasıl sen nasılsın kaç kilo doğdu ki Rabbim tez vakkitte kavuştursun inşallah sağlıklı bir şekilde 🤲
dcle1 eserivgen ben cok iyiyim bebegiminde durumu iyiymis sadece erken dogum olduğu icin küveze koymuşlar daha bugün görücem
Eceveannesi dcle1 bnmde çok hareketliydi 30. Hftadayim birkacgundur tek tük edio hareket korkma bişey olmaz cnm