Kızlar bugun 13+0 oldum ve ikili testim vardı. Aç gittim kan alırlar diye dr ultrasonla baktı bişiler ye gel dedi gittim bişiler yedim tekrar aldı ultrasona ve sonrasında kan tahlili verdim...12. Hafta da dr ben sordum diye cinsiyete bakmaya calıstı ve kız demişti şimdi de baska hastanede ikili test yaptırdım yine ben sordum dr erken dedi ama erkege benziyor dedi bakalım ne olacak ;) ultrasona göre 13+2 cıktı...