Esin_seymen Kızlar 37+1 im dün geceden beri sürekli olan aşırı sancım var ishal olmuşum mide bulantım var sabah hastaneye gittim nst de biraz sancı cıktı ama acıklık 0 eve geldim ama sancılarm hala cok kötü her dakka tuvalete cıkmak isteği var sancı dan ölüyorum me yapmam lazım sizce? Ne oluyor sizce?
Mervenurysr Ben sıcak duşa girdim dinlendim geçmişti, nst de benşmde düzenli ağrılarım vardı açıklığım 1cm ama dr artarsa gel demişti , nişanımda geldi ama hala tık yok, ne ilerledi ne geriledi ağrı bekliyorum