bende oraya gidiyorum gayet memnunum ama dogum salonu falan tadilata girmis temmuz gibi acilacakmis cok moralim bozuldu ozel oda tutucaktim oda hayal oldu hatta dr demiski normal oda bulursaniz ona sukredin 50 kisilik yer varmış gittiğinde yer yoksa baska hastaneye yonlendiriyorlarmis cok sacma olmus cok canim sıkıldı