Bestem Kızlar merhaba 6 aylık hamileyim bugün dedemi hastaneye getirdim araştırma hastanesinde koridorlar var kapısında dikkat radyasyon tehlikesi yazan onları farkettim bu ara tam emin değilim ama geçmiş olabildim oralardan sizce birşey olur mu kafayı yemek üzereyim😥😥
_Mrv_ Bestem o kapıları içerde hasta varken ve röntgen çekilirken açık bırakmazlar zaten, mühim olan işlem esnasında orada olmamanız, makine çalışmıyorken odaya girmenizden bir şey olmaz.
Bestem Dilaraeymen mr ya da tomografi odası değil canm acılan kapılar var ya onlardan içeri yazıyor radyasyon tehlikesi diye o kapıdan girmiş olabilirim emin değilim ama
Dilaraeymen Bestem bişey olacağını sanmıyorum canım bence geçmemişsindir korkma dua et Rabbim korkuyor o melekleri