SevdaVEFAtih Hafta hala isim seçeöeyenlerkesinleşen isim verâ. İki isim istiyoruz. Seçeneklerimiz🥰 gül verâ , meryem verâ, ayşe verâ cevaplarınız benim için çok önmlii..
Roda_21 Sadece Vera daha güzel bence 🤗💞 Bende Vera düşünüyordum ama eşim Roda istedi ve Roda miz olck inşallah 😍❤️😉
SevdaVEFAtih Roda_21 hayırlısı olsun inşallah❤️☺️ İsmiyle yaşasınlar☺️☺️ Mutlu günler görsünler evlatlarımız😍
SevdaVEFAtih 1dem günaha girmemek için şüpheli şeylerden bile sakınmak demek.. takva demek.. arnavutça da da yaz mevsimi demek..