Pnr-80 Hill12 benim karaciğer enzim değerlerim normal olmasına rağmen doktorum kolestaz olabilirsin dedi bir haftadır hem kaşıntı hem stresten hiç iyi hissetmiyorum kendimi. Safra değerlerine de bakıyorlar siz de baktırabilirsiniz
Hill12 Mutlu_anne2 Bende ovadril diye bir losyon kullanıyorum sinirleri geçici uyuşturuyomuş 2 saat rahatlatıyor sonra yine kaşıntıya devam tamamen geçirmiyor
Mutlu_anne2 Hill12 onun kremi var bende ise yaramıyor sen dediğim losyonu al 3 gün gece yatarken sur sabahın yıkan
Hill12 Bahar2541 Tabiki sor cnm senin erken başlamış ben az kaldı diye pek umursamıyorum ama yine doktora gidicem dahiliyeye
Hill12 Beyyza Bende 37+2 ovadril diye bir losyon kullanıyorum geçici rahatlatıyor sizde doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz