newra var canım ben bildiklerimi yaptıklarımı söyliyim gerisi sana kalmış bu arada yoğun araştırma yaptım ve gebe okuluna gittim bu konuda ki tüm bildiklerimi yazayım.
Ben beyaz renkli karışık 30 derece de 600 devir de dalan roxy bebek granül deterjanıyla yıkadım makinada ve yumuşatıcı kullanmadım tavsiye de etmem daha sonra tümünü içli dışlı ütüledim
Bu arada hastane çantasına bebeğin hemşireye verilecek kıyafetlerini battaniyesinin içine güzelce yerleştirdim ve her takımı ayrı buzdolabı poşetlerine koydum hem hijyen için daha iyi hemde düzen için süper oldu
Hastane için sırt çantasına bebeğin küçük valize de kendi eşyalarımı koydum
Unutup eklemek istediklerim var
Göğüs pedi göğüs ucu kremi korse tayt deodorant küçük ayna diş fırçası diş macunu ufak tefek makyaj malzemesi nemlendirici tarak
Şeker çay kaşığı küçük bi saklama kabına koydum
Bebek için bi kaç parça kundak bezleri aldım kollarıyla kendini uyandırmasın diye sıkı olmayacak şekilde kundaklamak için
Kullan at alt açma bezi 2 tane koydum
Ne olur ne olmaz pişik kremi
Bide hastane de bebek yatağına ufak çarşaf gibi bi bez koydum bunları da hep yıkadım ütüledim
39+6 yız daha yaşamadık ama umarım eksik olmaz 🤲