gfazlioglu Kızlar göğüslerim baya büyüdü hatta ilk hamilelik belirtim buydu benim gece sol göğüs ucum çok ağrıdı normal mi acaba daha çok erken değil mi son haftalarda duyuyordum bunu
Esra_benzek gfazlioglu ben 14+4 düm benimde bazen kaşıntı oluyo bazen ağrı ama araştırmalarıma göre normalmiş
2z-nns Henüz 16.haftamdayım. Göğüslerim iki katına çıktı. Ağrı, acı, kaşıntı ne ararsanız var ve ilk aydan itibaren başladı bu hassaslık. Normal yani, takmayın 😉