Be de oksapar kullanıyordum. 7.haftada kanamam olmasıyla birlikte bıraktım. Üst üste dört hafta kanamam oldu ve hiç başlamadım bir daha. Kanım yeterince sulanmış demek ki 🙃 yani kısacası fazlası da kanama yapabiliyor galiba, pıhtılaşmayı önleyeceğiz derken tersi olmasın. Doktorlar takip edecektir zaten, belli bir kullanma süresi vardır diye düşünüyorum.