Aras-Altay Gokcezambak Feyza hanım 🖐 Allah nasip ederse gözde hastanesinde yapacağım doğumu çok memnunum hastane ve doktorumdan tavsiye ederim canım
Gokcezambak Aras-Altay normal mi sezeryan mı yapacaksınız bizim sigortamız yok sigortasız ne kadar? Sigortali ne kadar?
Ays2204 Aras-Altay merhaba hastane ve doktor nasıl milgi verir misiniz acaba ücret ve odalar hakkında