Canan34 37+2 olduk ama gerçekten uyuyamıyoruz kızımız pozisyon beğenmiyor sizde durumlar nasıll?Bu arada doktor tahmini doğum tarihi verdi mi
Deletedmom00260 Ben de malum şimdiden uyuyamıyorum. Sanki yatınca nefes darlığı oluyor, 31+5 olduk 13 şubat denildi
Busemasalpoyraz 31+1 im valla bende uyku problemi yasiyorum geceleri oglus daha bi hareketli oluyor bende artik takmamaya calisiyorum gunduz uyuyrm napiym
Minikvemother 37+0 uyuyamıyorum zor nefes alıyorum artık Cumartesi kontrolüm vwr sezeryan için gün verir
Canan34 Minikvemother nefes darlığından ziyade sağa dönsem olmuyor sola dönsem olmuyor bebek bi yerde toplanıyor bende tedirgin oluyorum açıkcası doktor 36 da çatı muayenesi yaptı 38 de tekrar bakacağız dedi