Kevser99 Merhaba hanımlar Avrasya hastanesinde gülfem hanıma giden var mı aranızda acaba gideniniz varsa memnun mu nasıl bir doktor
Grhn Kevser99 ben fatma hanıma giidyorum ama onunda hastası var iyi diye duymuşdum ve yanlış hatırlamıyorsam acıbadem den oraya geçmiş canım
Haticemre21 Kevser99 gulfem hanimin ismini duydum bende ona mi gitsem diyordm sbra tavsiye uzerine fatma hanıma gidiyorum cok memnunum kendisinden o hastanrde makyöz arkadasm önermişti
Kevser99 Grhn Fatma hanımı da çok duydum genellikle Fatma hanıma gidiyorlar sanırım ama kararsız kaldım bende Gülfem mi Fatma hanım mı diye siz doktorunuz dan memnun musunuz
Grhn Kevser99 memnunum canım . Ağır başlı bi hanımefendi her şeyi tane tane anlatıyor numarasınıda veriyor bir sorun olduğunda ulaşabiliyorsun.
Gizem3410 Ben Gülfem hanıma ilk haftamda gittim kendisi iyi bir doktor ama bana cok ilgili gelmedi ıkı defa muayneye gittim en fzla 10 dk sürüyordu bıraktim şuan yine aynı hastane de Atilla beye gidiyorum çok çok memnunum 23 haftalık olduk bile💓🐣
Kevser99 Gizem3410 Atilla beyi çok duydum çok met ediyorlar Ama erkek bir doktor diye eşim biraz uzak bakıyor