AydanB Kizlar bir sorum olacak hamileyim daha erken ilk doktora cumartesi gidecegim fakat gozume uyku girmiyor kasiklarim ve karnim agriyor korkuyorum acaba bi fikri olan var mi? 😔
Deletedmom00260 Kadın doğum acil polikliniği yok mu? Hiç değilse şikayetinizi belirtin içiniz rahat olur.
Deletedmom00260 Benim randevum henüz gelmediğinde ve anormal bir durum sezdiğimde doktorumu arıyorum., soruyorum sağolsun bilgi veriyor. Çok pimpirikli olursam da devlet hastanesi kadın doğum acile gidiyorum.
AydanB Deletedmom00260 ben adada oturuyorum burada hastane yok karsiya gecmem lazim yani sabahi beklemem lazim doktoruma da oyle kolay ulasamiyorum malesef 😔
Arzuefee Kasık ağrısı normal diye biliyorum doktorum normal diyo karın ağrın için ılık bi duş al soluna yat canım rabbim şifa versin
AydanB Arzuefee amin sagolun korktum bende internetten biseyler okudum kafam takildi 5. Haftamdayim daha
Ncyncy Muhtemelen sabah göreceksin ama panikleme hiç. Normal ağrılarının olması ben 15. Haftamı bitiriyorum hala var ağrılarım .bebek yerleşmeye, tutunmaya çalışıyor o yüzden ağrılar. Kanaman ya da anormal bi akıntı yoksa içini ferah tut