Doğum şeklinizi şartlarınız belirler. İlla normal olacak diye diretmeyin. Bebeğiniz ve sizin için hayırlı ve sağlıklı olan hangisi ise o olsun. Nırmal doğum evet daha sağlıklı, lakin her zaman sanıldığı kadar kolay olmayabiliyor. Kişiye göre değişiyor yani. Normal doğum yapıp 27 dikişi olanı biliyorum iki hafta kendine gelemedi. Sezaryen olup iki günde ayaklananı da gördüm. Çok takıntı yapmayın bırakın her şey olacağına varsın.