Herkese çok teşekkür ederim fikirleri icin ben kedimden vazgecmicem zaten sonucum ne cıkarsa çıksın ben sürekli abi mi olcan sen diye seviyorum onu zaten ilk hamile olduğumu bence arthurum anladı sadece aile büyükleri dısardakı insanlar çok baskı yapıyordu ama herkesi susturuyorum artık inşallah hayırlısıyla alırız hepimiz kucagımıza 🙏🏼