Merhaba canım 8 aylık hamileyim ve başından beri uğraş hanıma gidiyorum annemin doktoru kendisi kız kardeşim için onda doğum yapmıştı çok memnun kalmıştı annem ve ben de aynı şekilde harika bir insan konuşması seninle ilgilenmesi falan müthiş doğumu mu da kendisi yapacak yüksek oranda tavsiye ediyorum çok iyi bir doktor kendisi 😄😍