Smyye-25 Ben 36haftalık geveyım ıkı gundur bebısımın eskısı kadar vurmadıgını farlettım ve aynı zmnda ıgne batırır gbı bsyler oluyo karnımda bazen sebebını bılen bnm gbı olan var mı
Rahime4153 Smyye-25 bende 36 haftalığım cnm bugün dpktpr kontrolümüz vardı günde 10 kere oynamalı bebeğin dedi oynanıyorsa yarın ilk iş git doktora bence oynamıyorsa deil aslında hareketleri azaldıysada bu çok normal bir durum deil hiç riske atma doktoruna danış cnm
azizeguneyy Smyye-25 gayet normal bunlar artık bebeğin çok fazla büyüdüğü için içeride hareket edecek alanı kalmadı o yüzden hareket etmez
Sumeyyeolcay Smyye-25 bnde 36 haftaligim ve eskiden daha cok hissederdim iki haftadan beri daha az hissediyorum. Bu durum beni endiselendiriyor
GeeeF Artık yeri daraldıgıg için fazla oynamaz ama sen yinede çok tedirgin oluyosan çikolata falan yiip uzan oynayıp oynamadıgını kontrol et o ara sıra giren agrılarda vücudun doguma hazırlanıyor ondan cnm
Melike60 Bazen stresten falan oynamıyolar kafana bişy takma çikolata vs ye konus biraz oynsr inşallah
Rahime4153 Smyye-25 dediğim gibi cnm doktorun bugün söylediğini yazıyorum günde 10 kere aynadığını say oynamazsa hemen gel dedi bana