duyguyilmaz Kizlar bebeginiz diye sevmeyin. Rahim kasiliyo siz oksayarak uyariyosunuz. Yalanci kasilma onlar benim de 26da baslamisti. Duzensiz olursa problem olusturmuyo. Cok sık olursa doktor magnezyuma baslatiyo.
Dilaemrh Songul1107 Onun hareketlerini dışardan da net görebiliyorsun, karnın iniyor çıkıyor🤗 daha güçlü hissediliyor hareketler büyüdükçe bebiş ve artıyor eskiye göre😍