Skaymak EsmaEsma_12 tavsiye etmiyorum hamileliğimin ilk 3 ay kontrolleri orada oldu sadece para tuzağı ve olur olmadık testlere zorluyorlar nacizane bir tavsiye tercih etmemeniz yönündedir 😌
Bks Biz fiyat aldık 6150 küçük süsleme ve ertesi gun çekim ile bir albümden oluyor. Albümü büyütürseniz 6650. Ama ben süsleme ve albüm de istemiyorum yalnızca odayı kullanacağım derseniz 5bin kusurat gibi bir fiyattı
EsmaEsma_12 Skaymak bende farkettim aslında kazıklamak üzerine kurulmuş bir düzen var ama doktoruma bu hastanede başladım doğuma çok az kaldı başka hastane bulamam artık 🤐🤐
Skaymak EsmaEsma_12 kötü bir hastane demiyorum devam et sağlıklada kavuş bebişine ama bir daha tercih edilebilecek bir hastane değil hastaları hasta olarak değil müşteri olarak görüyorlar ve nasıl nerden para alabiliriz diye de uğraşıyorlar yazık