Ylzmeric Kızlar kasiklarimda ağrı acı var yürürken eğilirken falan acıyor.. benim gbi olan var mi normal mi
Betulkisa Bende de ağrılar çok oluyor canım rahim büyüdükçe ağrı yapıyor normal yani korkmana gerek yok