deletedmom11 Bebek odası yapıyomusunuz ? Yeni doğanLar için yoksa uzun süre kuLLansın diye çocuk odasımı yaptınız ? Beşik box dahiL
Basak24 deletedmom11 ben ilk zamanlar için bebek yanımda yatacagı için odama küçük belik alacagız daha sonrasında çocuk odası olacak
Handeaslan616139 deletedmom11 ikisinde bende beşiği alıp çocuk odasına koyabilirsin ben 1 yasında ayırdım çünkü odaları
Burcuk deletedmom11 bekarken ikeadan dolap almıştım ilk önce onu kullanacağım kıyafetler için .. sonra 4-5 yaşına gelince oda yaparım diye hayal ediyorum.. arkadaşlar doğmamış bebeğe oda yaptı pişmanlar. Hiç kullanmadılar Bebek çocuk oldu yenisi aldılar
Haticeyildiz Bende bebek odasi aldim buyuyen besik sifonyer dolap o besigide 10 yasina kadar kullanabiliyo sonucta ablamda buyuyen besik almisti kizi 8 yasinda hala kullaniyo ilk 6 ay yanimda yatirmak icin sepet aldim ondan sonra odasinda yaticak