Nerden nasıl başlasam bilmiyorum hamileliğimin 1 ci ayından beri bu uygulamada herkesin hikayelerini dinledim nasıl doğum yaptıklarınızı tek tek okudum umarım benimkide rahat geçer güzel geçer dedim en başından beri doktorumla normal doğum seyrinde gidiyorduk son zamana kadar 38+4 günlüktüm sancılarım gece başlamıştı kızım karnımda çok aşırı hareketliydi bu beni korkutmuştu ama dur daha zamanı var dedim sancılarımla başa çıkarak uyumaya çalışıyordum ve uyudum sabah kalktığımda hiçbirşeyim yoktu gayet iyiydik tekmeler hareketlerimiz normaldi gebelik kursuna gidiyordum oradaki arkadaşlarla konuştum ve bana hastaneye bi muayeneye gitmemi söylediler kontrol amaçlı gittim kendi doktorum yoktu farklı bi doktora muayene oldum ve bana kızımın suyunun azaldığını hiç açılmam olmadığını mecburi sezeryan olacağımı söyledi benden nst istedi nst odasına gittim o an sadece neden normal doğum yapabilecekken sezeryan demesi beni kötü etkiledi belkide bunun sebebi bendim çünkü kendimi o kadar çok normal doğum yapmaya endekslemiştim ki sezeryan olmak aklımın ucundan geçmemişti yanlış yapmışım insan herzaman önce en kötüsünü düşünmeli belkide bu kadar üzülmezdim hastaneye tek gitmiştim eşim işteydi eşimi aradım ben nstden çıkana kadar eşim geldi doktorum beni aradı doğumuma geleceğini ve o gelene kadar yatışımın yapılıcagını söyledi o an bi durdum ve eşime beni hastaneden Çıkar ben kuaföre gidicem kendimi toplamam mutlu olmam lazım dedim ve gittim de bütün hastane beni aramış ama ben kaçtım 😅😅 sonra kuaforden çıktım hastaneye gittim yatış işlemlerini yaptırdık ve Bikaç saat sonra doktorum geldi bana dediği cümle sakın korkma ben senin yanındayım sağ sağlim kızını kucagına alacaksın dedi doktoruma çok güveniyordum ve asıl şimdi başlıyor dedim herşey beni aldılar ameliyat haneye indirdiler buz gibiydi çok üşüdüm zangır zangır titriyordum Genel anestezi ile beni uyuttular uyanmam 40 dakika sürmüş kızımı ise çoktan odaya çıkarmışlardı babasına teslim etmişlerdi beni de getirdiler ve kızım aglıyordu sesi hala kulaklarımda bana ihtiyacı vardı biliyordum ameliyatım güzel geçmişti ama sonrası benim için kötüydü kan değerlerim düşüktü ameliyattan sonrada çok kan kaybettim her ayağa kalkışımda bilincimi kaybedip defalarca bayılıyordum ağırlarım çoğalmıştı cocugumu güzel emziremiyordum dua okumak istedim ama bildiğim bütün duaları unutmuştum ben çok zor kendime geldim ama hepsini kızım sayesinde unuttum şimdi kızım 11 günlük yanımda uyuyor biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😘🥰😍☺️😊 hepinize rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰🙏🏻