K1996 bir yanlışlık olmalı. Vucudunuzda yoksa şeker yüklemesinden dolayı şeker çıkmaz ki .
bende yaptırdım ve tanıdıklarım bir çok arkadaşlarım hiç birinde çıkmadı . Vucuduma alıyorumda o yüzden şeker çıkıyor diye bir şey olmaz. Öyle olmuş olsa bazı insanlarda ona rağmen 110 130 yada daha düşük çıkmazdı.