Cancan60 Kızlar benim oğlumun hiç niyeti yok gelmeye yarın doktor kontrolüm var yine. Fakat ne sancı ne nişan hiç bir şey yok 🤷🏼♀️ Var mı benim gibi olan
canimoglum53 Cancan60 39+2 keske gelse diyorum bakalim 40.da birdaha muayenem var. Doktor 40+3e kadar gelmezse dogumu baslatiriz diyor. Sizin ki ne kadar bekliyecek? :)
Havvanurerolll Cancan60 40+3 🤣 gelen giden yok aynı şekil benimde sabah kontrolüm var en son Cuma’ya kadar bekleyip yatış verecek doktorum
Yenidilek Cancan60 39+3 olduk bende de aynı şekilde ne ağrı ne acı ne açılma ne sancı hiç bişey yok ne yapacağız bilemiyorum.
Cancan60 canimoglum53 yarın söyleyecektir sanırım bekleyeceğiz olmazsa biz müdahale edeceğiz demişti geçen cuma 🙈 doktorun hesabına göre son gün 20aralık görünüyordu ama 🤷🏼♀️
Havvanurerolll Cancan60 yarın sezeryana alınıyorum ben maalesef benimde son gün 20 aralıktı ama bekleyemeyiz suyun çok çok az dedi
Cancan60 Havvanurerolll riske atmamakta fayda var. Bizim suyumuz kalp atışımız falan iyi diyor doktor o yüzden bekleyeceğiz biraz daha. Hepimizin hakkında hayırlısı sağlıkla alalım da inşallah kucaklarımıza