Ben geçen 2 hafta boyunca ölüyodum ağrıdan canım. Doktora gittim sinizut olmuşsun dedi. Bitkisel boğaz ve burun spreyi verdi ve boğaz pastili verdi. İlk başta çok işe yaramadı ama aynı zamanda sırtıma viks sürdürdüm uyumadan önce o baya iyi geldi. Çünkü öksuruyordumda . Bi de gece bana çok ateş basıyordu muht melende oda hastalığı arttiriyodu. Ateşim hiç çıkmadı masallah ama gece dogalgazi kapayıp odayı serin yapmaya başladıktan sonra iyileşmeye basladim. Ve doktorum gün içinde birkaç kez yüzüne kurutma makinesi tut ve sıcak suya viks katıp o buharı solu demişti. Sinizut değilsindir belki ama baş ağrısı genelde ondan olur. İstersen dene bunları bı. Ben daha iyiyim elhamdulillah