ocakannesi kizlar ne yaptiniz tahmini 10 ocak dogumum heycanla bekliyoruz gecmiyor resmen gunler geceleri huysuz bacak sendromu yuzunden uyuyamiyorum da oyle oturup gun sayiyorum sizde durumlar ne
Ozlembjk ocakannesi muhtamelen bende 10 ila 15 ocak arasi dogum yapacağım günler sanki geçmiyor artik ağrılarda baslayinca bide uykusuzluk ah ah bi doğsalarda hayirlisiyla
Mehtaponur ocakannesi Bana doktorum hiç bir tarih vermedi hala 😊 Ama 33 ken başı 36 hafta ile uyumluydu. Yorulduğum gün belim üst vücudumu taşıyamıyor yere egilemiyorum Geçen gece de agri ve kasilmayla uyandım yalancı sancıydi 1 saat sürdü... senin nasıl gidiyor
Mehtaponur Gulaycyrus Bence en güzel o zamanlarmis 30 dan sonra ben eski günlerimi ozlemeye başladım 😂
Ynmb Fasulyeninannesiii evet benimde son 41 gün kaldı belden yukarı miğde yanması ve belden aşağı bütün ağrıları çekiyorum sizede geçmiş olsun sağlıklı huzurlu bebek nasip etsin rabbim inşallah
Esraammar Oguzaysel aynısını bende hissediyorum bir yandan erken gelsin bir yandan zamanını doldursun istyorum 😩😩