İyi geceler güzel hamişler size bişey soracam , benim şuan sol belim kalcamin üstünde ki kemik ve boşluk çok ağrıyor,aşırı derecede batıyor şuan çok zor duruyom durdugum yerde nefes alamıyorum aglamaktan gözlerim şişti ve 4 gündür bu acıyı çekiyorum sanki bıçak saplaniyor gibi oluyor yürüsem yuruyemiyom yatsam yatamiyom çok kötü ağrıyor acaba bu neden olabilir,benim gibi olan varmı🙁😢