Merhaba tatlışş anneler nasılsınız 😇
Ben ise çok heyecanlıyım ilk gebeliğim tuhaf duygular içerisindeyim😊 5 haftalık hamile olduğumu öğrenince eşimle esenler medipol hastanesine gittik şehruz soysal diye bi doktor var ona muayene oldum doktor ultrasonda kontrol edince bebeğin kesesinin yanında bi kese daha gördü ikiz olabilir dedi tam emin olmak için alttan muayene etmem lazım dedi ultrasonla alttan muayene etti ikiz değil bu bebeğin kesesinin yanında kanama alanı oluşmuş korkma kanaman falan olursa dedi progestanın iğnesini ve hapını verdi bebeğin düşme tehlikesi yok ama sen her ihtimale karşı bunları kullan haftaya yine gel kontrole dedi bizde tabi korktuk biraz haftaya kontrolüme kadar ağır kaldırmadım kendimi zorlicak hareketler yapmadım belki kanamam olur diye korktum neyse kontrol günüm geldi gittik hastaneye bu seferde ultrasonla baktığında bu kanama alanı değil bebeğin ikiziymiş dedi ama kalp atışını alamadı diğer bebeğim çok sağlıklı haftasında gidiyor fakat diğer kesede kalp atışı duymadığı için ölebilirde oluşabilirde bu bebek dedi iğneleri kullanmaya devam et sen dedi ve haftaya yüne kontrole çağırdı bizde tabiki şaşırdık kanamadan ikiz çocuğa döndü diye bi sevindik bi sevindik neyse ben iğnelerimi kullanmaya devam ettim kontrol günüm geldi yine düştük hastane yollarına bu seferde ultrasonda bebek oluşmamış kese bozulmuş dağılmış oluşması imkansız 15 gün sonra gelin artık kontrole gerek yok dedi ve biz çok üzüldük ve doktorun bu kararsızlığı adı altında doktordanda memnun kalmadım kısacası sizlere sorum şu benim gibi böyle bişeyi yaşayan var mı ikiz derken çocuk oluşmadı vs yada doktor cidden kanamayı ikiz mi sandı bilmiyorum doktor müdahale etse o ikiz oluşur muydu hap veye başka bişey verse hiç bilmiyorum lütfen cevaplarınızı yazın bide esenlerde oturuyorum yakınımda doktor öneriniz varsa çok makbule geçer çünkü hangi doktora gideceğimi ne yapacağımı bilmiyorum tavsiyede bulunursanız çok sevinirim 🙏🏼