Fly0035 canım benim rahimde perde vardı erken dogumyapt 27 haftada bebeğim vefat etti o haftada yaşayan çok ama benim bebeğim 14 dayana bildi , perde varsa çok dikkat et iş yapma oturma surakli sola yat dinlen bol su iç progesteron proton. İneler var rahim kisalmasini önluyorlar açılmayı onluyorlar, doktoruna danış , perinotologa git kesinlikle iyi bı perinotolok bul ve 12 . Haftadan itibaren iki haftada bir kontrole git hatta hatta her hafta gidip açılma ve rahim ağzında kısalma varmı baktır eğer olursa rahim ağzına dikiş atarlar , merdiven çıkma yürüme bol bol dinlen inşallah hiç bişey olmaz Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim de uzun bı perdeydi buna rağmen 27+2 ye kadar geldim çok dikkat edemedim ve çok ağır kanamalarım oldu bana açılma oldu diye 20 . Hafta dikiş açıldı 12 haftadan 20. Haftaya kadar kontrollere gidemedim en iyi dikiş 14 hafta ile 13 haftada oluyormuş dikkat et başka bı sorun olursa yardimvi ola bilirsem sevinirim sor istediğini