asyaa15 Üç dört gündür net hissediyorum tekmeleri özelliklede sabah kahvaltıdan snra müthiş oynuyor 😂 rahmimin üstün de genelde idrar torbamamı dek geliyor ki vurdumu çişimi hissediyorum sizlerdede oluyormu 😂😅
Rabiaa59 asyaa15 Biz 21+3 üz. Birazdan 21+4 olucaz. Yaklaşık 2 haftadır hissetmeye başladım. Ama iki üç gündür hissetmiyor gibiyim. Biz niye böyle olduk anlamadım. İnşallah iyidir miniğim 🤷🏻♀️😞
asyaa15 Rabiaa59 bazen bi duraksıyolar herlde canım hemen telaş etme tatlı bseyler ye Soluna yat Özellikle sabah kahvaltıda rakip et bakalm bsey yoktur inşallah içini rahat et
_elsm_ Rabiaa59 geçen hafta sabah hareketlerini hissetmiştim sonra akşama kadar hiç oynamamıştı biraz çikolata yedim hemen hareketlenmişti
Rabiaa59 asyaa15 Valla yaptım hep dediklerini. Bu arada ismin Asya galiba. Benim de kızımın adı Asya olacak. Tesadüfe bak ☺️ İnşallah iyidir bakalım
iremyaren-01 Benm 2. hamileliğim 22+1 iz bizde. Ben 12-13.haftalarda hissetmeye başladım. Önce inanamadım ama doktorum normal dedi. Birde sezaryen doğum yaptığım için daha erken hissedermişim normal doğum yapanlara göre 🥰🥰