Valla ilk gebeliğimde 16 haftada kız olduğunu öğrendim 2. Gebelikte 11 haftalık kesin %90 koz demişti 😅 3. Gebeliğimde 12 haftalıkken çıkıntı gördük 13. Hafta erkek dedi emin olmak için detaylıyı bekledim yanılma payı olabilir diye değişmedi sağlıkla geldi yavrum eeee şimdi 4.🤦🏼♀️Merak falanda kalmadı allah bana güç kuvvet versin diyorum evlatlarıma layık bir anne olabileyim