Mutlu_anne2 Kızlar 3 gündür tam dikisimde bir yanma hissediyordum eşim baktı böyle bir şey çıkmış bu nedir bilgisi olan var mı çok canımı yakıyor artık iç camasiron lastiği tam oraya geliyor sabahtandir giymiyorum https://i.imgyukle.com/2019/12/16/Rlj3tb.jpg
Duygu35 Mutlu_anne2 sivilce gibi görünüyo ama çok ağrı yapıyosa doktora git cnm iltihap falansa antibiyotik yada ilaç vs verir
BirVeraAnnesi35 Mutlu_anne2 alla alla benmde yapıştırma ama ilk zamanlar kırmızımsı çizgi halindeydi valla çok şanslısın hiç belli değil
Cansudvculucan Mutlu_anne2 ay valla bnimde tam aynısı olmştu ayağını karnını sıcak tut soğuktan oluyor
Mutlu_anne2 Mervezumra hayır canim kesi var orda benim ki yapıştırma olduğu için izi belli olmuyor çok dikkatli bakınca beyaz bi çizgi gorunuyor
Mervezumra Mutlu_anne2 benimde yapistirma oldu biliyorum ama belki karanlik oldugu icin belli olmuyor ama sivilce yada baska birsey sanki bir doktora sorun bence
Mutlu_anne2 Duygu35 sabah sağlık ocağına gidicem randevum a daha 1 hafta var devlete gittiğim için pek ilgilenmezler heralde
Mutlu_anne2 Busrarda_23 bilmiyorum ko canım bide beyaz tenliyim ben hiç belli olmuyor çok dikkatli bakınca belli oluyor birde kesim bir karış kadar yok bile benim
Hatice_talan8155 Busrarda_23 bnmde belli sanki normal doğum yapmş gibi iz yok nasıl yaptılar acaba bnmde yapıştırma çizgisi belli yani
Busrarda_23 Mutlu_anne2 valla acaba bende bi sıkıntı mı var diye düşündüm belli oluyo diye aslında bir buçuk aylık bebeğim belki düzelir😂 ayrıca canım doktora görün bi belki önemli bişeydir
Mutlu_anne2 Mervezumra gittik canım doktora apse yapmış iltihaplanmis dedi krem verdi sıcak suya pamuğu batırıp pansuman yap dedi
Mutlu_anne2 Busrarda_23 ben doğum yapalım 30 ay oldu doktorum çok ince beyaz gibi bi iz kalır demisti 😁 soruda n çok dikis izine yoneldiniz 😁
Cansudvculucan Mutlu_anne2 çıbanı biliyorumda o değil bence bnimki soğuktan olmştu dr öle demişti çıban farklı bişey