Selvi53 hmm anladim cnm yani kullansan iyi olur aslinda cunku dogumdan sonra vucud baya direncini kaybediyor zorla kendini gercekten kendimden biliyorum kafami kaldiramiyordum halsizlik yorgunluk kansizliktan dolayi dogumdan sonra ilac kullanmaya basladigim zaman toparladim ve doktorm bana 1 tane kan hapini karsilamak icin hergun 1 su bardagi pekmez icmem gerektigini soylemisti o yuzden biliorum bende hap yutan bir insan degildim ama mecbur kalinca oyle olmuyor hele ki dogum aninda ister istemez kan kaybi oluyor uyusuzluk yorgunluk eklenince tamamen gucten dusuyorsunuz tabi birde emzirme olayi var 😊 boyle anlatıyorum cunku ben kansızlık yasadim zor oluyor kucuk bir bebek filan derken yinede siz bilirsiniz tabi bu arada degerler simdi iyu olabilir ama dofum aninda yerle bir oluyor