Kbrckbln Merhaba günlerdir aradığım yorum olabilir sanırım tevafuk esiri karşıma çikti çok mutluyum. Bende kaynarcada oturuyorum başından beri hep medipole gitmek istedim ama diğer şubeleri bize çok uzakdi bi baktim pendigede açılıyor 😍 bana yestisirmi acaba derken, şuan 3 aylık hamileyim şükürler olsun, yetişti . Bu sefer de doktor arayişindaydim ama birtürlü bulamadım. Gerçekten memnun kaldınız mi? Benim için önemli olan; normal doğumu destekleyen ve her sıkıntimi rahatça konuşabileceğim bi doktor, bu 2 kriter yeterli benim için .