FatimaAvc Ben sabah yaptırdıım bana öyle bir şey söylemediler hatta tuzlu bir şeyler ye sonra baş dönmesi yaşayanlar oluyor dediler bende tuzlu bir şeyler yiyip gittim yükleme yapıldı testlerde güzel çıktı bin şükür 🤰🏻
Mercimek-tanesi FatimaAvc oh bakalim insallah bizdede birsey cikmaz. Ya nasil ilerledigini soylermisniz kac kere kan aliniyor .
Elif4334 Mercimek-tanesi benim iki defa yükleme oldu ilkinde 1 kere idrar 1 kere kan tahlili alındı 2. Yüklemede 3 defa kan verdim
FatimaAvc Mercimek-tanesi önce idrar testi alıyor sonra sana içecek veriyor onu içiyorsun bir saat bekliyorsun kan veriyorsun bukadar
Nazel Ben de şeker çıktı arkadaşlar🤧🤧😪 malesef çekiyorum, diyet ve kontrol verdi eğer sonuçlarım yüksek olursa yine insüline başlayacağım😪 Allah hepimizin yardımcısı olsun
Elif4334 eCeCik neye göresi yok gebelik diyabeti olup olmadığı ortaya çıkıyor eğer varsa ona göre önlem alınıyor şeker doğumda bebek ve anne için çok büyük risk
Arasinannesi eCeCik benim doktorum mecbur tutuyor ama ben yaptırmıcam istemiyorum gerekirse doktor değiştiricem.
esma06 Benimde yarın yaptırmam gerekiyor ama hiç yaptırmak istemiyorum. Saatlerce sürüyor diyorlar doğru mu acaba ?
eCeCik Arasinannesi bazı doktorlarda mecburi değil git karnını doyur 2 dilim baklava ye tekrar kan ver demiş yani etrafımdaki hamilelerden duydum ama kendi doktorumla bu konuyu görüşmedim henüz daha küçük benim bebek
Tolsel Arasinannesi Melda bende 35 haftalığım şuan benimde doktorum ısrar etmedi hatta ben denemek için kahvaltıda Nutella bide bal kaymak da yedim sonuçta canımız çekiyor tatlı yiyoruz öyle denedim tokluğu glikoz içeceğime günlük hayatta tüketilenlerden yedim 😂😂
Melda Benım dr yapmadı açlık tokluk şekerime bakıldı gerek Yok dendı bende sizlerde hemen yükleme hemen yapmayın kızlar
[silindi] Arasinannesi zorla yapmıyorlar zaten ben yaptırmak istemiyorum diyorsunuz bi kağıda imza atıyorsunuz kendi isteğiyle yaptırmak istemediğinize dair . Bu kadar size zorunlu tutamaz bu sizin kararınız zaten
Aygndnc Şeker yüklemesi kaçıncı haftada yapılıyor benim endokrin doktorum insülin direnci olduğu için yaptirmam gerektiğini söyledi şuan 23.hafta dayım doktorlar bahsetmedi henüz
Arasinannesi [silindi] doktorumla üstü kapalı konuştuğum zaman zorunlu olduğunu söylemişti. Ben kendi görüşlerimi söylediğim zaman kulaktan dolma bilgilerle bana gelirseniz sizinle çalışamam demişti. Burdan biraz da zorunlu tutulduğunu çıkarttım😉
Arasinannesi Tolsel ben 21 haftalığım ağzıma tatlı sürmüyorum bu saatten sonra da yiyebileceğimi pek düşünmüyorum. Sülalede de şeker hastası yok. Allah'a emanet 🙂