Senatorun kizlae hala cinsiyet ogrenemedim meraktan catliycam cin takvimine rus takvimine herseye baktim hepside farkli 🥺
Hatice_aselmina Senatorun biz 15 haftada erkek olduğunu öğrendik Çin Rus hepsi de erkek gösteriyor du
Prensannesii38 15+5 oglumuz olcak ogrenduk bız 14 haftalıkken gostermıyosa genelde kız dıyorlar hayırlısı olsunn ınsallah 😌
Senatorun Prensannesii38 en son 12. haftada gitmistim zaten doktora ozamanda belli degil demisti bakalim bu hafta gidiceem 🤗
Prensannesii38 Senatorun simdi daha cok öğrenme ihtimaliniz insallah ogrenırsınız cok merak edılıyor 😌
Senatorun Tuba1 yaaaa 🥺 bakalim bu hafta gidicem soylemezse sanirim arkadasimin doktoruna bi gidicem ona 13 te soylemis 😂
Senatorun Prensannesii38 kesinlikle bide herkes oha iste hala nasil ogrenmedin falan diyor herkes cok erken ogrenmis anlamadim 😂
Senatorun Tuba1 eveet bende sinir oldum herkes hala nasil ogrenmedin iste git baska bi doktor soylesin falan diyor 😂
Tuba1 Senatorun 17 yim zaten 20de detaylı ultrason var 3 hafta daha beklerim artık 😀 sende bekle, başka doktor da şimdi kız der erkek çıkar, erkek der kız çıkar 🐣
Senatorun Tuba1 kesinlikle zaten bi tahmin yapsalar bile detayliyi beklicem alisverise baslamadan once😍
Senatorun Hatice_aselmina peki cin takviminde son reglinemi yoksa yumurtlama donemine goremi hesapladin
Hatice_aselmina Senatorun canım.yeni gördüm son adet tarihin yani.başlangıç tarihin den hesapliuprsun