Güzel anneler herkese merhaba
9 haftalık hamileyim. Antalya’da daha öncelerde Medstarda Müjde hanıma gitmiştim rahim duvarı kalınlaşması operasyonu geçirdikten 2 sene sonra hamile kaldım. 2 sene önce şeker gibi bir doktordu çok rahatlatıcı ve gerçekten ilgili davrandı. Gebeliğimin başında kendisine gittiğimde eşimle ikimizede biraz soğuk geldi. Olabilir dedik devam ettik gitmeye en son gittiğimizde de farklı tavırlarla karşılaştık. Geçtiğimiz cumartesi ishal ve kusma şikayetiyle dahiliye doktoruna göründüm ilaç yazdı 2-3 tane doktorumu aradım ilgilenir ve ilaçları merak eder diye telefonda sert bir tavırla “e kullan ilaçları” diye tepki alınca gerçekten artık bu doktorla enerjimizin tutmadığına karar verdik. Antalya Lara’da oturuyorum. Bu taraflarda doktor tavsiyesi verebilecek olan var mı? Gerçekten ilgilenen ve her süreci takip eden bir doktor? Yazarsanız sevinirim😊