Dilayozy Kızlar merhabalar cinsiyeti belli olan arkadaşlar özellikle bebişlerinizin kalp atış hızı neydi 💕
Dilayozy Happy46 benim 162 ydi çok az kaldı ama sabırsızlanıyorum🥰 öncelikle rabbim sağlık sıhhat versin .. sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Happy46 Dilayozy amin inşallah ❤️seninki kız olabilir 140 üzeri kız olur diyorlar gerçekten doğru olabilir tabi ama Allah bilir yinede 😍
Dilayozy Happy46 kıza benziyor dedi doktorumuz geçen ay bakalım🙏🏻🥰 yinede sormak istedim tezi çürüten çıkıcak mı diye😊
Happy46 ilknur25_ 140 tan yukarı kız oluyomuş senin de erkek olabilir 😁emin değilim ama bilemedim şimdi 😁
Happy46 Dilayozy değişebilir canım tabi erken hafta ama benim oğlumda kıza benzetmişlerdi o hafta sonra erkek dedi bundada 12. Haftada erkeğebenzetti ve erkek oldu 😁