**### Arkadaşlar herkese merhaba.32 haftalık hamileyim ve sağ böbreğimde büyüme meydana gelmis.aslında hamilelik döneminde bönreklerde büyüme meydana gelirmis.fakat benim ki olduğundan fazla büyümüs.3.aşamada olduğunu söyledi doktor ve stent takma ihtimalinin oldugunu söyledi.tabi yaşadığımız yer kücük bir yer olduğu için hemen itibar etmedik.2 doktora daha gittik.ama bu doktorlarda hamile olduğum icin çokda yorum yapmak istemediler. Izmirde hastaneye gitseniz orda size daha yardımcı olurlar dediler..internettende araştırmalar yaptım ama tabi ki herkes birseyler yazmıs.şiddetli ağrı oluyor sağ tarafımda.tuvaletten cıkamıuorum.bu durumu yaşayan var mi?agrilariniza nasil cozum buluyorsunuz ?**