Goz-deeee 3.5 aylık hamileyim ama göbeğim inanılmaz büyüdü kilo hiç almadım normal mi bu kadar erken büyümesi?
Babyone Goz-deeee o buyume buyuk ıhtımalle gazdır. Cunku rahım de bebek de suan karnı şişirecek buyuklukte degıl. Bebegınız haftasıyla uyumlu oldugu surece karnınızı hıc kafanıza takmayın 🙏
NisaMomy Goz-deeee bende 4 aylık oldum canım benimde büyük üstüne bide 4 kilo vermişim. Bazı kadınların iç karnı çok küçük bazılarınınki büyük oluyomuş.
Damla123- Goz-deeee ya bilmiyorum ama şu an elma kadar olan Bebek ne kadar karın yapabilir ki ? Ne bilim sonuçta 50 gr ya var ya yok bir o kadar da kese olsun yine de zor gibi geliyor bana
Goz-deeee Babyone Çok şükür gelişimi gayet iyi ama herkes karnın ne kadar çok çıkmış dedikçe insan bi sorun mu diye düşünmekten kendini alamıyor teşekkür edeim bu arada🙏
Babyone Goz-deeee mesela bende karnım cıkmadı dıye stres yaptm bı ara ama hamılelık hormonları sanırım mantıklı dusunemıyrz 😂
Jasminjas Progesteron hormonu nedeniyle bağırsaklar ve kaslar gevşiyormuş bu yüzden öyle duruyormuş, benim de öyleydi, gayet normal merak etme canım
Ozlemdmn Goz-deeee sıkma canını benim 13 + 6 çok şükür bebeğim sağlıklı karnım kocaman herkes çok şişko oldun bu ne falan diyor ama benim karnımın şişmesi kiloyla alakalı değil tartıda fark yok ama şiş onyüzden her kadın farklıdır takma kafana ben hiç almadım ditiyenin bünyesi ile bizim ki aynı olsa tüm kadınlar aynı olurdu tatlım