Bende 28.haftaya giriyorum 4 şişe gaviscon kullandım geçirmedi bende ama çoğu kişide iyi geliyo süt soda elma beyaz leblebi herşey denedim geçmedi doktor 3n son sabah aç karna ilaç verdi o bile tam geçirmiyor canım ama rennie gaviscon falan içebilirsin bebeğe zararı yok zaten doktorun vermiş