Deletedmom0010 Kızlar 11 haftalıkken cinsiyet belli olur mu kontrolüm var da doktor tahlil söyler mi acaba 11 haftalıkken öğrenen var mı doğru çıkan
hilal_yener Deletedmom0010 vallaha ben 16+5 haftalık hamileyim 12 haftalıkken kontrole gitmiştim göstermedi benimki bebeğine bağlı bide doktora doktor çok profsa biliyor
smglaaa Deletedmom0010 11 haftalık biraz zor doktorların çok göremediği için emin olamıyorlar ve söylemiyorlar zaten bebiş de göstermiyor bence
HanifeOkutan Deletedmom0010 kimisi 12 de görebiliyor ama ihtimali çok düşük veya doktorlar da etki etmesin diye 16. Haftada kesin diyorlar cisinsiyeti. Bazen ki bu erkekse pozisyondan ele veriyor kendini ama 11 çok erken olabilir. Muhtemelen bir sonraki kontrolde kesin cinsiyeti söyler size