Merhaba hanimlar 38+3 haftadayim bugun kontrolumuz vardi 3.750 olmus oglum doktorum 4ten fazla kesinlikle normale almicani soyluyo boyle yasal biseymi var doktora goremi degisiyor bu. Bana bi yardimci olun😔 okdae cok normal istiyorum ki bebegimde bende saglikliyken seseryan olmasini his istemiyorum.