smblkygt Kızlarrr,iyi akşamlar. Epiduralli normal Doğumdan sonra bel ağrısı falan çok oluyormuş,böyle birşey yaşayan ya da bu konuda bilgisi olan var mı?
Sumide Benim bazen belim cok agriyo bebe sürekli kucakta belki ondandir ama epidural de olabilir oyle surekli bir agri degil arada girip geciyo 58 gun oldu dogum yapali