3 aylık korunma iğnesi gebelikte kullanılıyor ama ilk etapta mutlaka 1 ay ekstra yöntemle korunmalısınız . Vücuda hormonun salgılanması ve koruma sürecine alışması zaman alıyor . Tekrar bi gebelik durumuna sebebiyet verebilir . Açıkcası ben de spiralden biraz tedirginim 🙈 3 aylık iğneyi tercih edecek gibiyim ben de 🤷🏼♀️