Bende Normal Doğum düşünüyorum, yani düşünmüyorum adı üstünde olması gereken bu olduğu için normal istiyorum tabiki hastane de şartlar ne olur Allah nasip eder mi bilemiyorum, acil bir durum yada riskli bir durum olursa elbet sezeryan olacağım. İki türlü de anne oluyoruz netice de, varış aynı, gidişatın pek bir önemi yok lakin bir hemşire ve ebe olarak şunu söylemeliyim ki sağlıklı olan ( bütün herşey uygunsa tabiki,) normal doğumdur. Korkunuz varsa tabiki yine seçim sizin ama iki Doğum şeklinde de istenmeyen durum görünebilir. Herkesin Doğumu kendine özeldir başkalarının tecrübeleriyle korkmak doğru değil siz kendi hikayenizi yazacaksınız 🌸 sağlıklııı, su gibi Doğumlar diliyorum 🙏🏻🌸🌸