Sema1994 acın daha çok taze böyle kötü hissetmen çok normal babamı 10 yıl önce kaybettim beni annem gibi büyüten ananemi dedemi 3 yıl önce kaybettim hep sevdiklerimin acılarını yaşadım ama gel gör ki hiç pes etmedim okudum bir yerlere geldim . 24 yaşındayım Evlendim eşim Evim yaşantım dört dörtlük kariyer sahibi bir insanım derken 2 tane bebek kaybettim , bu durum benim psikolojimi tekrar tetikledi şuan üçüncüsüye hamileyim ama gel görki ben panik atak anksiyete hastasıyım yaşanmışliklar bir zaman sonra Acısı çıkıyor bir yerlerden ne kadar ben güçlüyüm pes etmicem desemde bir yerde artık durdum . Sevdiklerimi kaybetmekten tekrar bir acı yasamaktan korkuyorum sabah eşimi işe gönderirken bile acaba geri gelicekmi diye düşünüp ağlama krizlerine giriyorum . Annem aradığında korkudan telefonu açamıyorum kötü haber gelicek diye . Şuan 3 aylık hamileyim ve 3 aydır pskolojik haplarımı da kullanamadığımdan çok kötü durumdayım . Bu durumu sadece yaşayanlar anlar.