Merhaba arkadaşlar bebeğimin yüzünde sivilce çıktı 27 günlük Avrasya hastanesine götürdüm normal dedi sonra kafasında cikmaya başladı devlete götürdüm süleymaniye tahlil yaptı ve gösteremeden çıkmış gitmiş bugün gittiğimiz zaman ben bakamam tekrar randevu almaniz gerekirdi dedi bu arada tahlili sivilcenin iltihabına bakmak içindi bende oraya gitmek istemiyorum artık doktor önerisi olan varsa lütfen yazsın 😒